sobota 11. dubna 2015

Jak postupovat při výrobě syrupu


Syrup psávala moje babička, nejsem takovy ignognotrant. Tenkrát se sirupy dělaly podobně jako jsem já nakládala s fialkami.

Natrháme na hygienicky bezpečném místě. Trháme dokud nás nebolí záda, ruce nebo nohy.



 Nějak takhle. Přidáme tajemné ingredience a vyčkáváme tak 150 hodin. Pak vycedíme, osladíme, přidáme kyselý ustalovač (citronek) a zůstáváme překvapeni tou barvou.


Fakt je to takhle ružovoučké. Udělala jsem to dost sladké, ale vůně fialek se nepokazila.


A než vytáhnu foťák, tak je to okousané. Taková lačnost, asi je to fakt dobrý. Připravovala jsem cheeesepanacotacake a zkoušela jestli půjde vyklopit. Nešel, ale byl výborný i tak.

Je tam mírně zasifleno, ale dílo dokončuji v 22.58. Výsledek stál za to.

Žádné komentáře:

Okomentovat